Luciano Berriatuak esanda, Faust-en berriztatze lanak ikerlari batek har zezakeen nekea ekarri zion. Bederatzi bertsio desberdinekin egin zuen topo Madrilgo Filmategiko adituak. Bertsio horiek sei negatibo desberdin zuten oinarri... Arazo eta oztopo horiek guztiak gainditu zituen Luciano Berriatuak. Hiru urteko lanaren emaitza da Carlos eta Armando Pérez Mantarasek landutako jatorrizko musikaren arrastoez lagundurik, azken Berlinalen estrenatu zen Faust hau.