La kermesse heroique zuzendu zuen Feyderren L´Atlantide -k beste zinegile asko sorgindu zuen. Pabstek berak 1932an alemanez, frantzesez eta ingelesaraz mintzaturiko hiru bertsio egin zituen. Amsterdameko zinemategian eta Bois d' Arcyn Frantziako Centre National de la Cinématographiek dituen artxiboetan egindako lanari esker berreskuratu da arreta eta maitasun handiz Feyderrek erabili zuen kolorea. Paris, Bologna, Cartago eta Marokkoko zinemaldietan aurkeztu da kopia eder hau.