Norvegiako filme mutu gutxi iritsi ziren Estatu Batuetara. Haietako bat, Markens Grode. Osorik ez zegoen bertsioan estrenatu zen. Galdutzat eman zen filmea urteetan zehar baina 1971an 16mmko kopia aurkitu zuten New Yorken. Beranduago, 35mmko beste bat topatu zen Amsterdamen. Mimo osoz erabili zuten Amsterdam eta Osloko teknikariek, Dreyerrekin lan egin zuen George Schneevoigten argazki lana maitekiro konponduz. 1993an Norvegian estrenatu zen Leif Halvorsenen jatorrizko musikaz lagundurik.