Gerraren aurkako lan paregabe honen berritze lanaren ardura hartu zuten Brusela, Amsterdam, Bois d'Arcy, London, Paris eta Luxemburgoko filmategiek.Aditu askoren ustez, Alfred Machin Europan izan zen lehendabiziko zine egilea dugu. Afrika korritu zuen ehiza erraldoiak filmatuz. Munduko I. Gerratea hurbil zegoelarik, Maudite soit la guerre filmatu zuen. Oraindik ere gudako eszenek eta Belgikako eguneroko bizitzaren irudiek indar izugarria dute. Berriztatzaileen zainketak tindura ederra itzuli dio filmeari.