Filmeen berreskuratze eta kontserbazio prozesuari buruzko dokumental honen egilea Mark-Paul Meyer izan da eta hamaika filmategiren laguntzaz burutu da, Nederlands Filmmuseum eta Bolognako Cinematecaren partaidetzarekin bereziki. Dokumentalaren ardatz narratiboak Meyer aus Berlin filmearen berreskuratze eta eraberritze prozesu erreala du oinarri.