Arkadin Producciones-ek aurkezturiko Mario Levinen pelikula zine beltzaren tentaldi eta gaiekin hertsiki uztartuta dago. Misterio bat dago bertan, zine-areto batean hiltzen den gizon baten, Salermoren, eta Smith izeneko pisu-jasotzaile ilun baten arteko harreman bereziaren atzean ezkutatzen dena. Sotto Voce-n fatalitate ukitu bat dago eta bada emakume bat sekretu gehiegi dakiena. Zine irakasle eta kritikoa izandako argentinar batek gauzatu du Sotto Voce filmea.