Eskarmentu handiko aktoreak etorkizun oparoko antzezle berriekin nahasten dituen komedia beltz gazigozo honetan, bide asko urratu dituen pertsonaiak beste bati esaten dio: "Ez al dakizu mendekua dela desagertzen den azken sena?". Jack Nicholsonek ez dio esaldi horri kasu handirik egiten. Axolagabekeri horren ondorio beldurgarri eta odolstuak dira Five Easy Pieces zuzendu zuen Bob Rafelsonen azken filme honetako zutabe zeluloidezkoak.