Lagun minak diren bost gizon emakumeak ulertu nahian. Emakumeak agerian dira dituzten amets eta afanetan. Emakumeak enbarazo ederra dira hartu beharreko erabakietan. Emakume horiek Woody Allen erotu zuen Mira Sorvino, zinemaren kondaira pisu handiko abizena duen Annabeth Gish, Martha Plimpton; El Profesionalen harritu gintuen Natalie Portman, Lauren Holly, fundamentu handiko Rosie O' Donnell eta Dietrich antzeztuko duen Uma Thurman ditugu.