Irango semea eta zinegilea dugu zineman aktore moduan hasi zen Majd Majidi. Zuzendari bezala hainbat laburmetraia burutu eta gero, hiru sari nagusi lortu zituen Baduk izeneko lehen luzemetraia egin zuen. Bere herrialdeko zinemaldietan arrakasta handia izan zuen The Last Settlement-ren egilea da Majidi. Bigarren luze hau plazara atera ahal izateko Center for Promotion of Documentary and Experimental Cinema delakoaren laguntza jaso du.