Espainia zauritu batean amodioa, heriotza, mendekua, sexua, politika, batzuen eta besteen interesak nahasirik daude. Leguinarena da nobela baina Pilar Mirorekin batera Ricardo Francok idatzi du gidoia. Hamaika kantoi dituen kontakizun honetarako argi egokia aurkitu du Javier Aguirresarobek eta musika aproposa sortu du José Nietok. Aktoreen artean,El perro del hortelanon ikusiko ditugun Emma Suárez eta Carmelo Gómez gehi Taxi n dagoen Angel de Andrés López eta Anabel Alonso.