Egun, Txinako zinemagintzan dauden izenik ospatsuenak biltzen ditu La sombra del Emperador-ek. Lu Wei gidoigileak Chen Kaigeren Adiós a mi concubinaren gidoia idatzi zuen. Lu Gengxin argazki zuzendaria gizakion arteko harremanak ezpatak menderatzen zituen garai horietarako argi egokia lortzen saiatu da gogor. Aktoreen artean. Jiang Wenek 1994eko Venezian aurkeztu zuen bere estraineko filmea zuzendari eta Ge Youk Vivir-en egindako lanagatik saria irabazi zuen Cannesen.