Ezaguna da gure artean zinema irakasle eta zine dokumentalean lana egina den Helke Misselwitz. 1992an Opera Prima saria ematen zuen Donostiako epaimahaiak bere lehendabiziko luzea zen Herzsprung lanari aipamen berezi bat eman zion. Ekialdeko Alemanian jaioa, Helke Misselwitzek Berlingo antzerki munduko aktorerik garrantzitsuenak bildu ditu Little Angel horren inguruan Andrzej pertsonaia Poloniako zinemaren izarra den Cezary Pazurak antzezten duen bitartean.