Uribek idatzia: "Bwana egungo komedia beltza da. 60ko hamarkadan Berlangak eta Ferrerik egin zituzten lanik hoberenetan du, izan behar zuen, bederen, inspirazio iturria. Gure xedea gaurko gai latz, ikaragarria den arrazakerian sakon murgiltzea da. Komediaren ezaugarriak erabiltzen ditugu hortarako. Arrazakeria baketsuari indarkeriaz baliatzen denari bezain arriskutsua deritzogunez sortzen duen zaurian sakondu nahi dugu, irria galdu gabe.