Peruko itsasertze atlantikoan filmatua, Bajo la Pielek galdera franko jartzen ditu pantailaren gainean: Nolatan bihur daiteke pertsona "arrunta" dena kontrolpean duen gaizkile? Nolatan goi sentimentu benako batek barruan, ezkutuan daramagun piztia sortarazten du?. Donostiako Zinemaldian Caídos del cielo, La boca del lobo eta Sin compasión aurkeztu dituen Lombardi Augusto Cabada bere ohiko gidoigilearekin batera erantzunak aurkitzen saiatzen da.