Hau ez da Tavernierrek gerrari begirada zorrotz eta kupidagabea botatzen dion estraineko aldia. Duela urte batzuk, Argeliako gudateari buruzko lau orduko gogoeta plazaratu zuen. La guerre sans nom zuen izenburua eta Capitan Conan honetan agertzen diren hainbat hausnarketa jadanik han zeuden. Conan Kapitainaren gizonek badakite euren krudeltasun argian etsaia labanaz hil behar dela eta ez kainoiez: "Eskuz hiltzen duzun gizonari begiak ikusten dizkiozu hiltzerakoan".