Herriak apaldu zuen emakumea herrira dator. Emakume baten mendekuaren kronika da Jorge Amadok idatzi zuen hau. Kontakizun epela, adimentsua darabil esku artean Adiós Brasil zuzendu zuen Carlos Dieguesek . Erotismoz blai dago filmea. Erotismoz, burlaz, erretratu finez. Ipuin bat dela diote askok. Baliteke. Zintzoetako batzuk sarituak izango dira. Norberekeriak zapuztuko ditu ordea herriskako hainbat gaizto ez jaun ez jainko onartzen ez duen filme erromantiko honetan.