TOD BROWNING
Ez da prexixo Tod Browningen maisu lanik borobilena. Alde batetik, etorri berria zen Tiffany Productions ekoiztetxera. Bestalde, ordurako lagun, kide, konplize eta laguntzaile izan zituen guzti horien falta nabari nabaria zen Toden animo eta portaeran. Halare ez pentsa Dólares a cuenta alferrikako lana denik. Garai hartako melodramen indarra badu eta Ruth Roland bezalako aktoreek beti betetzen dute ondo baino hobeto euren eginkizuna.