TOD BROWNING
Estrainekoz zineman, Bram Stokerrek eta Transilvaniako tradizioek sorturiko izaki hilezina. "Beldurrez beteko zaitu" zioen publizitateak. "Emakumeak izan dezakeen maitasunik harrigarriena... lanbroak estaltzen duen aurpegi zurbila beregana makurtua" zioten iragarkiek. Dracularekin banpiroa sartu zen gure bizitzetan eta zeluloidezko erresuman. Dracula bilakatu zen betikotz Bela Lugosi. "I am...Dracula" esan zuen une beretik bera eta gu izan ginen sorgindurik.