TOD BROWNING
Irving Thalberg ekoizle leiendazkoak "Frankenstein baino izugarriagoa den zerbait nahi dut", esan zuen eta Browningek La parada de los monstruos egin zuen. Zirkoko giza "piztiek" Ederraren kontra sorturiko mendeku horren kontakizunak zinema osoa sorgindu izan du urteetan zehar. Ikusleek harriduraz, tristuraz, espantuz hartu zuten, kritikak bedeinkatu zuen. Kritikak madarikatu ere egin zuen. Hain zen dardaragarria filmeari darion tristura ezen MGMek pantailetatik erretiratu baitzuen.