TOD BROWNING
Hiru aldiz kontatuko zuen zinemak emazteak engainaturiko boxeolariaren istorioa, Tod Browningen zikloak eskeintzen digun hau lehendabiziko bertsioa dugularik. San Franciscoko egunkariek ordura arte ikusiriko filme "arrosa" memelo horiek baino askoz hobea eta gomendagarriagoa zela aldarrikatu zuten. Halare, krudeltasun pittin bat gehixeago eskatu zioten Browningi. Kontuak kontu, bai Friscon bai beste lekuetan Jean Harlow andereñoarekin maite minez geratu ziren.