TOD BROWNING
Filmeak ez zuen Variety nahikoa kontent utzi baina halare, Browningen aztarna eta arrasto guztiak agerian daude ezkutuko zientziak aitzaki, hizbide eta arma dituen filme honetan. Magiak kenduko dio mozorroa Sabbatt doktorearen hiltzaileari. Magiak eta hiru gidoigileren abilezia bihurriak. Robert Young gaztea da mirariak saltzen dituen ikerlari afizionatua, hasierako eszena ganberro eta maltzurra eskeintzen diguna.