TOD BROWNING
Tod Browningek eta bere laguna George M. Yohalemek Edna Ferberren Fanny Herself nobela negartia egokitu zuten pantailara. Kolaboratzaile prestua zen William Fildewek kontakizunak behar zuen tonu gazigozoa aurkitu zuen txuribeltzeko argazkian. Beldur eta tristuraz tindaturiko filmeetan espezializatua zen Universal ekoiztetxeak aurrera atera zuen zinema hizketan hasi zenean bigarren bertsioa izango zuen filme hau.