Tod Browning aurrez aurre topatzeko aukera primerakoa dugu zeluloidezko 170 metro neurtzen duen antigoaleko filme honetan. Ikusten hortik doan luremaile flaku hori? Ba, bera da. Mister Tod Browning. Zirkoan ibili zeneko garaietako Charley Murray lagunak lortu zion lan hori David W. Griffith filmatzen ari zen bi erroilu barregarri hauetan. Intolerancia eta El Nacimiento de una nación sortuko zituen zinema aitzindariari gustatu zitzaion Toden piura, Toden jarrera eta laguntzaile hartu zuen.