TOD BROWNING
Metro-Goldwyn-Mayerrerako egin zuen lana oraingoan Todek ohiko lagun guztiek inguratua. Gidoigile ihardun zuen Waldemar Youngek eta Errol Taggartek, muntatzaile. Lon Chaney zen, jakina, izenburuko "Txori beltza". Baita jende xumearen artean dirua ta ogia banatzen zituen "Apezpikua", elbarri esku zabala ere. New York Suneko kritikalaria bihotz bihotzez mintzo zen: "egungo zinemagintzan ez da Browingek duen abilezia duenik. Melodrama distira berezi, beldurgarri eta maltzur batez jazten du".