TOD BROWNING
El muñeco asesino gure aretoetara heldu baino hainbat hamarkada lehenago baziren zineman gizakiak hiltzen zituzten panpiñak. Lionel Barrymorek mendekua hartu nahi du. Deabruaren Irlan izan da preso eta nortzuk diren errudun ederki daki. Errebantxaren goseak bultzatua egingo ditu muñeko hiltzaile horiek. Gorrotoak gidatua, Parisen dago emakumez jantzita. Filmeari izuaren kiratsa dario eta gauaren itzal goibelean aurkitzen du aterpe eta inspirazio berdaderoa.