Prentsa garaikideak ez zuen filme honi buruzko komentario aproposik asmatu. Ustekabean, sorpresaz, hartu zituen den denak. Sorpresaz harrapatu zituen Douglas Fairbansek gidatzen duen kotxe arraro eta ikusgarri horrek. Ustekabez, John Emerson zuzendariaren sasoi matxinoak. Ezustean argudioaren ikutu eroak. Ez zuten jakin, ez, zer esan Douglas Fairbanksen estilo zalapartariaz. Ikuslegoak, ordea, dudarik gabe, arazorik pe, txalotu egin zuen zeluloidezko "zeppelin" hau.