TOD BROWNING
Konfiantza handiko laguntzailea zuen Waldemar Youngek idatzi zion Tod Browningi filme honetarako gidoia. Oinarria, Todek berak asmaturiko ipuina, legearen beste aldean dabilen jendeaz beteriko ipuina. New York Timesek honela zioen: "aditua da Browning mota honetako kontakizunetan. Berezko ikutu xamargarriaz apaintzen ditu. Halare, legearen garrantziaz ahazten ohi da eta berak sorturiko gaizkilei errezegiak zaizkie gauzak".