TOD BROWNING
Estrenu egunean, ikusleak garrasika hasi ziren filmearen erdian gogorra, oso gogorra baitzen pantailan agertzen zena. Lionel Barrymorek, antzerki eta zineman ospe handikoak ziren John eta Ethelen anaia eta, izan ere, gaurko Drew Barrymoreren osaba- aitonak, bere neskarekin amodioetan den mutilari burua moztu nahi dio. Burua moztu? Zer ba? Ba feriyan San Juan Bautistarena egiten du eta. The Showeko eszena ugari espantagarriak zirela esan zuten askok ta askok. Aldi berean, melodrama ikaragarri ondo sortua zela baieztatu zuen prentsa osoak.