TOD BROWNING
Browningek horrenbeste maite zituen zirko eta barraketatik ateratako hiru pertsonaiekin egiten dugu topo filme parekaezin honetan. Sabelaz mintzo den Echo, Tweedledee ipotxa eta Hercules, gizon indartsua. Hirurak dira mendekuaren egarriz. Hirurak aterako dira jende "normala" ibiltzen den kaleetara eta hantxe... ...Hantxe, Browningek filme iluna, patuak markatua, begiak jota dena burutuko du bizitzaren azken ironia begibistatik galdu gabe.