TOD BROWNING
Hollywood hasia zen ikusleen gustoak mimoz zaintzen. Ordurako jendea gogo onez joaten zen basamortu exotikoetan kokatzen ziren filmeetara. Horrexegaitik, Argelian gertatzen den kontakizun honetarako bitarteko ugari izan zituen Tod Browningek bere zerbitzura. Baita Universal etxean kontratupean ziren argazki zuzendari eta muntatzailerik prestuenak ere, William Fildew eta Errol Taggart. Detroit News egunkariak filmearen bukaera suzkoa goraipatu zuen liluraturik.