TOD BROWNING
Elbarriturik utzi du senarra emaztea lapurtu nahi dionak. Gizonak desagertu den emakumea bestearekin alde eginda dela uste du. Denbora pasa ahala, mendeku odolgaitzaren garaia helduko da. Antzerkirako lan bortitza izan zen filme kupidagabe honen zutabea. Hollywood istorioaren muin ankerraren beldur izan zen beti baina Browingek filmatzen lortu zuen. Estrenuaren biharamonean, zinemaren "garbitasun"aren aldeko elkarte guztiek salatu zuten lan paregabe honen "zakarkeria".