TOD BROWNING
New York Herald Tribune egunkariak ez zuen oso aburu onik filme honetaz: "aldizkari merkeek argitaratzen dituzten kontakizun erotiko horietako bat dirudi, Ekialde urrun eta misteriotsuan kokaturiko istorio erotiko luxu gutxikoa". Hala eta guztiz ere, giro oker, galdu makurra adierazteko Tod Browningek erabiltzen dituen bitartekoak kategori handikoak dira eta Madame de Sylva "gizon jale" azpi suge marabiloso hori fin antzesten du Estelle Taylorrek.