TOD BROWNING
Istilu eta ezuste barra barra Tod Browningen gairik kuttunenak barruan dituen filme honetan. Nazioarteko gaizkilea den Priscilla Dean bere kideen biktima batekin maiteminduko da. Hori gutxi balitz, derrepentean, arrapaladan, lagun dituen horietako bat anaia dela aurkituko du. Baina ez dira han bukatuko Priscillaren buruhausteak koadrilaren hirugarrenak aita garbitu ziola jakingo baitu segidan. Bide batez, hirukoteak darabilzkien truko guztiak Tod Browningek zirko garaian ibilitakoak dira.