Aguirre, la cólera de Dios zuzendu zuen Werner Herzogen hitzetan, Ulrich Seidlen Tierische Liebe honek "jendearen arteko maitasuna betirako desagertzen den zerbaiten itzala baino ez dela ohartarazten digu''. Bi urteko lanaren emaitza den dokumental honetan ez dago aktore profesionalik. Pantailan, txakurrekin batera dirua eskatzen duten behartsuak, gizonekin fido ez eta husky batekin amodioan den emakumea, suerte txarrak zapuzturik dauden bi gizon, txakurraren gainean mendekua hartzen dutenak...