Marseilla eta Nyoneko zinemaldietan saritu eta goraipatua, Donostiako Zinemaldirako Suitzan eta Austrian ordezkaria den Alfredo Knuchelek Norbert Wiedmerrekin batera egindako filme honek parte hartu zuen Locarnoko zine erakusketan ere. Joandako garai hobeak gogoan, Arminen familia desesperoz saiatzen da txarrera jo duen egoerara egokitzen. Alfredok eta Norbertek urte bat t´erdiz filmatu dituzte B sendiaren gorabehera guztiak. Hemen ez dago aktorerik, hemen benetako bizitza dago.