"Leihotik begiratzen duzu eta ezer ez duzu ikusten herri madarikatu honetan", dio filme anker eta zaar honetako pertsonaia batek, Bestearen erantzuna ez da askoz gozoagoa: "hemen bizitzik ez da, bizitzak ez du aurrera egiterik". Gogor, oso gogorra, jasanezina ere askotan da dokumento krudel hau. Halare, oro errealista den arren, baditu elurrak eta lainoak sortzen dituzten une ametsezkoak.