Hasierako eszenak bihotza eta begiak estutu zizkion Canneseko emanaldira inguratu zen jendetzari. Gaizki ateratzen den lapurketa hori kontatzeko era sekulakoa da. Gero "marmol berdezko zapatak" merezi dituen emakumearen segizioan aterako gara denok. Naiwa Nimry da bila dabilena. Charo López, berriz, zapata horiek jantziko dituena Pasaian eta Donostian filmatu zen lan honetan. Errepartoan, Ion Gabiella, Karla Calparsoro, Alfredo Villa.