Zeelanda Berriko aintzinako jainkoak gerlari maori horri etsai europarra babesteko agindua luzatzen dio. Bi kulturen arteko gatazka gaindituz, bi soldaduak maitale bilakatuko dira bere herriko izaeraz eta denen nortasun sexualaz betidanik arduratu den Stewart Main zuzendariaren lan honetan.