Aardman estudioetan sortzen diren marrazki bizidunak, Henry Selickek egiten dituenekin batera eta Jan Svankmajer maisuaren lan misteritsuak ahazteke,munduko zinemaldirik garrantzitsuenetan sartu dira. Sartu eta jaun ta jabe bihurtu. Bilduma ezinbesteko honetan, A Close Save-z gain, Peter Lorden Erdi Aroko fabula den What's Pig eta kolore biziko Not without my Hangbag beldur handiko kontakizuna. Gehiago badago, ez pentsa...