Bertolucci Txinan, basamortuan eta Dalai Lamaren lur urrunetan izan eta gero bere jatorrizko Italiara itzultzen da. Amodioaren sekretuen segizioan da bueltatua. Lagun minen konpainiaren desioz da itzulia. Hor, Seven basari behar zuen tonua eman zion Darius Khondji argazki zuzendariak dotorezi osoz argituriko Toscana ederrean, Bertoluccik amets egiteko aukera xarmangarri eta ironikoa berreskuratu du. Berretorreraren kideak, Jeremy Irons, Jean Marais, Stefania Sandrelli dira. Itzuli horren kulpantea, akaso, Liv Tyler jainkosa.