Irlandaren berri mindua ematen zuen En el nombre del padre -ren gidoigileak betetzen du Cannes atsekabez estali zuen Some Mother' ' s Son honetan zuzendari lana. Hemen ere Irlanda da gaia ta bandera. Hemen, Bobby Sandsek hil arte eutsi zion gose greba dugu hizpide, bi emakume irlandarren bitartez, bertako dolua ezagutu ahal izateko. Hellen Mirren, Greenawayen aktore begikoa, "La locura del rey George" filmeagatik oskarraren irabazlea ekoizle agertzen zaigu kreditu tituluetan, fede handia zuen eta Terry Georgek kontatu nahi zuen guztian.