Gaur egungo westerna dirudi Donostiako omenaldi beroa jasoa den John Saylesen azkenak. Rio Granderen mugan gaude. Hilketa iluna gertatu zen joandako garaietan baina horrek ez du inportantzia handirik. Garrantzitsua, hemen, muga da. Bi herrialdeen arteko muga, oraina eta iraganaren arteko zubi pasa ezina.. Gidoia aberatsa dugu eta sekulakoak esaten dituzte pertsonaiek. Espazioaren erabilerak pelikulari ematen dio erritmo berezia. Aktoreen artean, Fargo ko Frances McDormand eta dagoeneko Katy Juradorekin konparatzen duten Elizabeth Peña.