Donostian aurkeztu izan ditu Arturo Ripsteinek bere azken lanak La rueda de la fortuna, Principio y fin, La reina de la noche. Behin baino gehiagotan saritua, Ripsteinek Zabaltegira dakar oraingoan Venezia liluratu zuen drama. Arturoren beraren esanetan, Profundo Carmesí amodioaz, herioaz eta desioaz iharduten duen saioa da. Ripsteinen azken pelikuletako gidoien egilea den Paz Alicia Garciadiegok idatzi du honakoa ere. Bertan, Arturoren beste pentsamendu bat: "amodioak baino gehiago lotzen duenik bada: krimen".