Londoneko aldizkari eta egunkari guztiek txalotu zuten Hettie MacDonalden estraineko luzzametraia hau. "Uda honetan ondo sentitu nahi baduzu ikusi beharko duzun filmea da" idatzi zuen Premierek "Ero moduan egingo duzu barre" zin egin zuen Daily Mailek Soinu banda aitzaki eta oinarri harturik, Londoneko diskoteketan festa ikaragarriak izan ziren. Soinu bandan zer dago ba? Mama Cass, Cy Coleman, Lorenz Hart eta beste asko ta asko.