Blade Runner, Alien, Thelma y Louise bezalako filme garrantzi handikoak burutu dituen Ridley Scottek Jeff Bridges eta etorkizun oparoko gazte sorta bat biltzen ditu Albatross izeneko itsasontzi gainean. Bizitza, elkartasuna, ohorea zer diren ikasiko dute ontzi bizkarrean. Filmeraren unerik ikusgarriena, zinemaren oroipenean betikotz geratuko dena, ekaitzak, ekaitz zuriak pantaila harrotzen duenekoa da. Dagoeneko, Viven filmean ikusitako hegazkin istripuarekin eta El fugitivo-ko trenaren ezbeharrarekin konparatzen dute.