Neskatoak hil zaion amari dei egiten dio, berba egiten dio. Jada ez dagoen amaren zain dago, amaren bila. Berriro ikusiko ez duela inork ez du konbentzituko... Hori da El pequeño criminal eta Le jeune Werther zuzendu dituen Jacques Doillonen azkenaren mamia. Eta hauxek bere hitzak: "zineman gehien maite dudana aktorea eta pertsonaiaren artean sortzen den lotura, batasuna da. Lortzen ez bada filmea txotxongilo emanaldi txar bat bihurtzen da".