Sentimenduz gainezka dago Cannes txunditu, Locarno zorabiatu eta Londres sorgindu duen filme gezamin hau. Aktore sekulakoek betetzen dute pantaila. Taberna bakarti batean Brenda Blethynen eta Marianne Jean-Baptisteren arteko lehen topaketak aho zabalik utziko du ikuslerik gogortuena ere. Timothy Spallek gozo gozo, bare bare sortzen du argazkilariaren nortasun deliziosoa. Hunkigarria, azkarra, dibertigarria aurkituko duzue Secrets and Lies.