Aki Kaurismaki egile finlandiar triste-bihurria honela mintzo da bere lanaren gainean: "gai nagusia, benetakoa langabezia da. Langabezia eta dakarzkien ondorio ekonomikoak baino, sortarazten dituen eragin sikologikoak". Katik eta Karlek lana galduko dute. Piskanaka piskanaka, dignitate arrastorik txikienak ere hondatuko zaizkie. Akik eguneroko tragedia hau apaindurarik gabe azaltzen du, doinu, tonu lehor, idor batez. Halare, oraindik ere, zineman bada mirarietan sinisterik. Oraindik bada hunkitzerik. Badago giza berotasuna sentitzerik.