Películas Fréneticas izena duen elkarteak Más que amor, frenesí plazara atera ahal izateko bildu diren hiru zinegile gazte batzen ditu. Alfonso Albacetek hainbat sari lortu ditu bideogintza artistikoaren munduan. Davis Menkes El joven Picasso telesaila ekoiztu zuen konpainiaren sortzailea da. Miguel Bardemek aurtengo Goya irabazi zuen laburmetraiaren zuzendaria da. Hirurek batera filme hau " suak hartua den zorabioa" dela diote.