Unico Testigo ko mutikoa zen Lukas Haas aurkitzen dugu Los Angeleseko Santa Monica zumardian. Bezero homosexualen zain dago. Zain ere zineman ospe handia lortu duen Arquette familiaren kidea den David gaztea. Davidek Lukaasek baino gehiago daki kale kontuetan baina biek dute hainbat amets amankomunean. Komedia ikutu zenbait dituen drama honen kameraren atzean American Film Instituten nota bikainez eta sari anitzez ikasi zuen Scott Silver kazetaria.